POP

Ahad, 6 Disember 2015

Derita Jutawan Jamu Tak Tahan Jadi Hamba Seks Suami Kaki Pukul dan Penagih Dadah Tegar...

Derita Jutawan Jamu Tak Tahan Jadi Hamba Seks Suami Kaki Pukul dan Penagih Dadah Tegar




Sedih bila membaca luahan hati  Datuk Seri Hanni yang merupakan seorang usahawan jamu yang  berjaya.

Menurut DS Hanni, suaminya bernama Remi itu turut memukul dan mengugut Hanni untuk mendapatkan wang membeli bekalan dadahnya.


Dipetik dari facebooknya






tolong jgn bersubahat menganiaya saya.


(anak2 di bajet hotel sementara mama dapat rumah baru lengkap dgn perabot)

saya diugut, jika lagi sekali saya mengadu2 kepada bapak mertua atau mak mertua. siap lah hidup saya. pagi khamis. sewaktu saya menghantar anak2 ke sekolah. remi bercakap dgn ibunya. jika remi tak dapat apa yg dia mahu. mungkin sbb dia marah kerana ibunya mahu hantar dia ke pusat pemulihan dadah dan disokong oleh saya.

remi menyebut hal ini. remi akan ambil semua kereta2 hani dan akan jual. ( yang bestnya baiknya saya dokumen swap emas semua nama remi ) dan paling tak sangka dia berkata kepada ibunya.. gudang JSD akan diletupkan dan akan dibakar.




hancur hati saya bila bibik sampaikan berita ini. puas saya memikirkannya. rasanya hidup saya sudah tidak diperlukan lagi. hidup saya cuba dihancurkan oleh insan yg paling saya sayang. saya tak sangka, pernikahan sy dengan seorang lelaki yg sy anggap romantik, soft spoken rupa2nya inilah dia sebenarnya.

kami nikah 23 november 2012. 7 ogos 2015 jam 12mlm kami tinggalkan klang. semoga hidup kami akan kembali seperti dulu ditrek yg diredhai Allah.

RUMAH BANGLO BESAR BERHANTU




Sumber: Facebook Hanni Borhan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan